Tiedotteet

Helsingin Keskustaopiskelijat: Valitaan Joonas Paavilainen Keskustaopiskelijoiden puheenjohtajaksi

Helsingin Keskustaopiskelijat esittää Joonas Paavilaista Keskustaopiskelijoiden puheenjohtajaksi vuodelle 2022. “Keskustaopiskelijoita tarvitaan oikeudenmukaisemman ja kestävämmän tulevaisuuden rakentamisessa. Yhteiskunnassa olemme vastuussa itsestämme ja toinen toisistamme sekä yhteisistä resursseistamme. Meidän yhteiskuntamme tulee antaa mahdollisuudet yrittää uutta ja onnistua. Meidän täytyy luoda yhteiskunta, jossa heikommista pidetään huolta ja tukea on aina saatavissa läheltä ja nopeasti. Meidän tehtävänä on huolehtia

Lue kokonaan »

Jyväskylän Keskustaopiskelijat: Arttu Laaksonen JYYn hallitukseen!

Jyväskylän Keskustaopiskelijoilla(JOK) on ilo esittää puheenjohtajaansa Arttu Laaksosta Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnan (JYY) hallituksen jäseneksi. Arttu Laaksonen on kolmannen vuoden politiikan opiskelija. Hänellä on laaja kokemus järjestö- ja vaikuttamistehtävistä, ja osaamista onkin kertynyt muun muassa opiskelija- ja kuntapolitiikasta. “Arttu on loistava joukkuepelaaja. Hänen kanssaan voi keskustella asiasta kuin asiasta ja päätöksiä saadaan aikaan. Hän on loistava

Lue kokonaan »

Helsingin Keskustaopiskelijat: Joonas Paavilainen Keskustaopiskelijoiden varapuheenjohtajaksi

Helsingin Keskustaopiskelijat esittää Joonas Paavilaista Keskustaopiskelijoiden varapuheenjohtajaksi vuodelle 2021. Paavilainen opiskelee teologiaa ja uskonnontutkimusta Helsingin yliopistossa neljättä vuottaan. Teologian ja uskonnontutkimuksen kandiohjelman opinnoissaan Paavilainen suuntautuu erityisesti kaupunkiteologian ja uskontososiologian teemoihin. “Meidän Keskustaopiskelijoiden tehtävä on toimia sivistyksen ja koulutuksen puolestapuhujana. Meillä korkeakouluopiskelijoilla on ajankohtaisin näkemys korkeakouluopiskelijoiden arjesta ja sen haasteista. Olemme ihmisiä, jotka haluavat muutosta ja